SMT:läinen

Gabriela Suortti
28.8.2018 16:01
Työpaikoilla koemme helpommaksi hoitaa itse asiat, koska delegoiminen tuntuu haastavammalta kuin itse tekeminen. Miksi me toimimme näin, vaikka joku muu voisi osata tehdä kyseisen asian paremmin ja nopeammin? Samalla oma kallis aika säästyisi muuhun tärkeämpään.
Sanna Penttilä
28.8.2018 14:38
Toisin kuin tittelistä voisi päätellä, Client Coach ei vedä punttitreenejä asiakkaillemme, vaan varmistaa, että palvelutiimi tuntee asiakkaansa mahdollisimman hyvin. SMT sai ensimmäiset Client Coachinsa reilu vuosi sitten. Silloin tehtävään ilmoittautui vapaaehtoisena myös Corporate-asiakkaiden palvelutiimin Client Coach Sanna Penttilä.
29.5.2018 14:05
Olen törmännyt peileihin useasti viime viikon aikana. Luin Pekka Mattilan erittäin mielenkiintoisen kirjan Peilejä johtamiseen ja heti perään Mikael Pentikäinen kehotti Luottamusfoorumissa ottamaan peilin käteen, jos kohtaa luottamusongelman. Avoin viestintä, myös itsensä kanssa, on edellytys luottamuksen syntymiselle ja säilymiselle. Entä jos johtaja tai yritys menettää luottamuksen, voiko sen saada takaisin? Uskon, että kyllä voi, mutta siihen tarvitaan tekoja ja näyttöjä arjessa, vuoropuhelua, yhteistyötä ja joustavuutta.
SMT ja Resonaarin pojat Matkamessuilla
21.3.2018 09:36
Meillä SMT:ssä puhutaan paljon vastuullisuudesta, kuten varmasti (toivottavasti) aika monessa muussakin yrityksessä. Meillä se tarkoittaa sitä, että me haluamme olla vastuullinen työnantaja, joka pitää ihmisistään huolta ikään, sukupuoleen tai taustoihin katsomatta. Koulutusta ja mahdollisuuksia ammatilliseen kehittymiseen annetaan ihan kaikille, keinoja selvitä muuttuvien asiakastarpeiden äärellä tarjotaan kaikille. Ketään ei jätetä yksin.
Kirsi Paakkari
21.11.2017 16:43
Rohkeus on pongahtanut tänä vuonna yhdeksi suosituimmaksi teemaksi yritysten puheissa ja blogeissa, ja nousemassa jopa attribuutiksi yritysten arvoissa. SMT:n toimitusjohtaja Kirsi Paakkari haluaisikin haastaa yrityksiä rohkeasti pohtimaan arvojensa aitoutta. Jos arvojen syvällisempää merkitystä työntekijöille ja yrityksen liiketoiminnalle ei ymmärretä, jäävät ne väkisinkin päälle liimatuiksi ja hukkuvat unohtuneiden ppt-esitysten virtaan.
Usein kysytyt kysymykset
17.11.2017 17:29
Tiedätkö, mihin matkustajaprofiilitietoja tarvitaan tai miksi lentohintasi voi muuttua ennen lipun kirjoittamista? Keräsimme usein kysytyt kysymykset ja asiantuntijavastaukset tänne.
Jutta Vatanen Ville Tolvanen
16.10.2017 12:04
"Kannustan ihmisiä rohkeuteen, kokeilemaan ja venyttämään rajoja. Uskon vahvasti siihen että luovuus ja rohkeus kulkevat käsi kädessä. Pitää uskaltaa ajatella uudella tavalla, luoda jotain mitä muut eivät ole tulleet ajatelleeksi. Rohkeus ja luovuus eivät kuitenkaan asu meissä kaikissa ja sekin on ihan ok", sanoo itse rohkea Jutta Vatanen SMTeventsistä.
Kaisa Pouttu SMT:stä
11.10.2017 16:02
Mitä kaikkea matka-asiantuntijan työpäivässä tapahtuukaan? Montako klikkausta tarvitaan, ennen kuin sinun matkavarauksesi on kunnossa ja e-liput sähköpostissasi? Tervetuloa mukaamme kurkistamaan Kaisa Poutun tyypilliseen työpäivään.
Kirsi Paakkari
8.6.2017 09:14
Maailma ympärillämme muuttuu kovaa vauhtia ja muutoksen tahti vain kiihtyy. Mitä enemmän olemme kiinnostuneita tulevaisuudesta ja yritämme ymmärtää muutostrendien mukanaan tuomia vaikutuksia ja potentiaalia omaan liiketoimintaympäristöömme, sitä paremmin olemme varustautuneet kohtaamaan yllättävätkin haasteet. Miltä tulevat muutokset näyttävät liikematkustuksessa? SMT:n toimitusjohtaja Kirsi Paakkari pohtii.
Hyvä asiakaskohtaaminen
22.5.2017 15:01
Kun matkustajat ovat yhteydessä palvelutiimiin varatakseen työmatkojansa, he odottavat saavansa hyvää asiakaspalvelua. Mutta mitä on hyvä asiakaspalvelu? Ystävällinen ja auttavainen palvelumyyjä, joka tekee lentovarauksen matkustajan toiveiden mukaisesti, ei enää nykypäivänä riitä.

Pages

Subscribe to SMT:läinen