Tjänster för resenärer

Vi vill överträffa dina förväntningar vid alla möten. Personlig service i alla kanaler, en sömlöst fungerande mobilkommunikation, förutseende och omhändertagande befriar dig från onödiga bekymmer. Som vår kund står du inte ensam.
Personlig service

Ditt eget finländska serviceteam betjänar dig dygnet runt alla dagar i veckan. Vi känner dig och dina behov, och därför får du snabb och yrkeskunnig hjälp vid alla resebokningar och undantagssituationer samt vid behov assistans för onlinebokning.

Onlinebokningtjänst

Den lätta, snabba och säkra onlinebokningen fungerar med alla typer av terminaler. Du bokar flyg, hotell, hyrbilar, taxi, tåg och båtar – allt du behöver och till bästa pris.

Kundportal

Den för ditt företag skräddarsydda kundportalen innehåller all information och alla tjänster som underlättar din resenärsvardag på flygplatsen, hotellet och däremellan. Du kan också använda den med smarttelefon eller datorplatta.

Mobiltjänster

Vår resenärstjänst fungerar smidigt med alla mobilapparater. Du vet vart du ska och styr själv över din tidsanvändning.  Du utför dina ärenden snabbt, bokar och betalar mobilt där du befinner dig.

Smart resebekräftelse

Med en mobilapplikation underlättas ditt liv under resan. Där hittar du alla dokument och användbara länkar med anknytning till dina resebokningar. Systematisera och dela resekalendrar, ta hand om incheckningar, studera kartor och spara kvitton.

Kommunikation i undantagssituationer

Det viktigaste för oss är din säkerhet under resan. Som vår kund står du inte ensam. Vi följer och förutser undantagssituationer som kan påverka resandet och reagerar omgående på förändringar. Vi underrättar dig om avvikelser och ser till att du alltid kan fortsätta din resa.